SK Arrangementer i 14 – Breinholtgård Golf Klub

Julearrangement den 1. december.

Programmet var som traditionen byder: 3-kølle match over 9 huller og julefrokost med pakkeleg.

31 spillere havde taget det varme tøj på og var klar til at slå ud på henholdsvis Sletten og Ådalen kl. 09:00 efter at have styrket sig med “En Enkelt” til halsen.
Temperaturen lå omkring 0, men solen skinnede og der var kun en let vind – efter årstiden et godt golfvejr.

Der blev spillet til vintergreens og jorden var frosset, så putning var ikke nogen nem sag, alligevel blev der scoret mange point.

Vinder på Sletten blev Søren Jakobsen med 26 point foran Ketty Møller også med 26 point men lidt dårligere på de sidste 6 huller.

Vinder på Ådalen blev Edel Thomsen med 27 point foran Yrsa Nørgaard med 26 point.

47 medlemmer + 4 gæster samledes i det julepyntede Klublokale omkring et frokostbord, der var leveret af Sydvesten.
Maden fik mange rosende ord med på vejen og det var svært ikke at spise lidt mere end godt var.

Efter at alle var velforsynet blev de medbragte pakker fordelt ved et terningspil, dog må det erkendes – ganske ulige fordelt, idet nogle fik 3 – 4 pakker og andre fik ingen.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår kunne alle drage hjem efter en god dag på Breinholtgård.

Billeder fra julefrokosten

Billeder kan downloades, se vejledning